Redenen om met M2M onderzoek te doen

  • Inzicht in de Out-of-Home markt vanuit shopper, ondernemer en bedrijfskolom,
  • Alles in één hand, van de professional zelf, en
  • Als het ware het verlengstuk van de eigen organisatie.

Zie ook vestigingsplaatsonderzoek voor het cafetaria (o.a. FEBO), en voor het benzinestation (o.a. Lekkerland, Diephuis advies en AVIA).

 

Onderzoekmethoden:

  1. Expert interviews, bv. Van Houtum en AAFM
  2. Diepte interviews, bv. Van Houtum en VanGeloven
  3. Ronde tafelgesprekken, bv. Remia, AAFM en MVO
  4. Online surveys, bv. Out-of-Home shopper monitor
  5. Face-to-face of telefonische surveys, bv. Fiskars en Van Houtum
  6. Observaties – shoprouting, bv. pilot store Lekkerland, VanGeloven en Fiskars
  7. Product evaluaties, bv. Remia
  8. Customer safari’s – training c.q. onderzoek, bv. Lekkerland/Petrol, Pathé/Bioscoop en FHC/Cafetaria

Zie hieronder de stappen voor het doorlopen van het marktonderzoekproject.

Contact More2Market:

Rien de Koning

 

Vestigingsplaatsonderzoek