
16,5% van alle consumpties buiten de deur is koffie.
16,5% van alle consumpties buiten de deur is koffie.
De producten die van thuis worden meegenomen worden hierin niet meegenomen. De keren dat een product wordt geconsumeerd worden geteld ongeacht de hoeveelheid die wordt geconsumeerd.
De geleidelijke daling van normale koffie en espresso wordt volledig gecompenseerd door de stijging van melkkoffies, zoals cappuccino.
Grotere stijgers dan cappuccino zijn trouwens frieten, vlees en gevogelte en groenten, k&k broodje, ijsthee en de uitsmijter. Overigens ook mineraalwater groeit sterk, waar water uit de kraan navenant afneemt.
Normale koffie, cola, pils, uitsmijters en hamburgers zijn duidelijk mannelijker. Thee, groenten, wijn, mineraalwater, ijsthee en vis-, schaal- en schelpdieren juist vrouwelijker.
Dit alles blijkt uit de OutofHome Shopper monitor. Het grootste OutofHome onderzoek in Nederland: zie https://lnkd.in/dkFZ4m
Contact More2Market:
Rien de Koning
Mobiel: +31 (0)6 295 63 296
Email: rien@more2market.nl
Website: www.more2market.nl
Twitter: @RiendeKoning https://twitter.com/RiendeKoning
LinkedIn: http://nl.linkedin.com/in/riendekoning